Uitnodiging benefiet avond september groep 17 okt! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cambodjaseptember09 - WaarBenJij.nu Uitnodiging benefiet avond september groep 17 okt! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cambodjaseptember09 - WaarBenJij.nu

Uitnodiging benefiet avond september groep 17 okt!

Door: Heida Raven

Blijf op de hoogte en volg Cambodjaseptember09

06 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

Het belooft een geweldige avond te worden! Met onder andere Cambodjaanse hapjes, Cambodjaanse muziek, karaoke voor de liefhebbers en natuurlijk mooie foto's en verhalen over onze ervaringen in Cambodja.

U bent van harte uitgenodigd!

Graag tot dan!

p.s. laat ivm de boodschappen even weten of jullie komen, alvast bedankt!

-------------------

Hallo allemaal,

Afgelopen september zijn wij naar Cambodja afgereisd om daar vrijwilligerswerk te verrichten. Wij hebben daar een perfecte tijd gehad en veel geleerd!

Daarom organiseren wij een benefietfeest om geld in te zamelen voor de projecten in het dorp Anlong Khong, waar wij al veel moois hebben kunnen bijdragen. Maar er moet nog veel meer gebeuren! De waterkanalen die we hebben gegraven moeten verder afgemaakt worden door de werkers, en er moet nog beton gestort worden onder de school.

En daar hebben wij jullie hulp voor nodig!

Wij moeten ieder €312,- ophalen om dit verder mogelijk te maken. Ook moeten we ieder 150 handtekeningen verzamelen en mensen vertellen over onze ervaringen in Cambodja.

Het belooft een gezellig feest te worden met Cambodjaanse muziek, dans, BBQ, en natuurlijk Karaoke!

Kom dus Zaterdag 17 oktober vanaf 20:00 uur naar Aravinda in Almere-Haven, en neem al je vrienden, kennissen en familie mee, want iedereen is welkom!

We vragen een symbolisch bedrag van 3 euro entree, maar dan is het eerste drankje van ons.

Groetjes Werner, Roy, Lisa en Mirna

Cambodjaseptember09

Nederlandse jongeren gaan een maand lang naar Cambodja om te ervaren hoe het leven daar is. Ze werken mee aan projecten ten behoeve van het welzijn van de mensen in het dorp Anlong Khong. Een initiatief van Stichting En Route in samenwerking met Stichting Actieve Hulp Cambodja, gefinancierd door Xplore.

Actief sinds 30 Aug. 2009