Bezoek ook de Expo van alle groepen in Rotterdam - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Cambodjaseptember09 - WaarBenJij.nu Bezoek ook de Expo van alle groepen in Rotterdam - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Cambodjaseptember09 - WaarBenJij.nu

Bezoek ook de Expo van alle groepen in Rotterdam

Door: Heida Raven

Blijf op de hoogte en volg Cambodjaseptember09

06 Oktober 2009 | Nederland, Rotterdam

Van 9 tot en met 16 oktober hebben alle deelnemende groepen aan het Cambodjaproject een Expo ingericht in Lunchroom Oproer in Rotterdam.

Zo mogen ook de presentaties en het Tippy-Tap demonstratiemodel van onze groep niet ontbreken natuurlijk. Maar is er ook te zien waar de andere groepen zich nou zoal mee beziggehouden hebben.

U bent van harte uitgenodigd een kijkje te komen nemen naar al het harde werk alle 3 de groepen in Cambodja hebben verricht.

Lunchroom Oproer, Schiedamseweg 112 te Rotterdam.

Aanbieding alleen geldig van 9 t/m 16 oktober.

• 13 Oktober 2009 - 09:56

En Route Stichting Actieve Hulpverlening:

ja, ik ben geweest, wat een feest!

Cambodjaseptember09

Nederlandse jongeren gaan een maand lang naar Cambodja om te ervaren hoe het leven daar is. Ze werken mee aan projecten ten behoeve van het welzijn van de mensen in het dorp Anlong Khong. Een initiatief van Stichting En Route in samenwerking met Stichting Actieve Hulp Cambodja, gefinancierd door Xplore.

Actief sinds 30 Aug. 2009