Filmpje - Vrachtwagens zand voor schoolplein - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Cambodjaseptember09 - WaarBenJij.nu Filmpje - Vrachtwagens zand voor schoolplein - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Cambodjaseptember09 - WaarBenJij.nu

Filmpje - Vrachtwagens zand voor schoolplein

Door: Heida

Blijf op de hoogte en volg Cambodjaseptember09

11 September 2009 | Cambodja, Phnom-Penh

Voor de beeldvorming en ter uwer vermaak hebben wij een filmpje op Youtube gezet.

Hierin vertelt Roy waar al dat zand dat 50 vrachtwagens in Anlong Khong komen storten voor gebruikt gaat worden.

Dit is de link naar het filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=RjMmXEZSHks

Groetjes uit Cambodja!

Mirna, Roy, Werner, Lisa en Heida

• 11 September 2009 - 10:28

Jonneke:

ik heb fotoruimte voor jullie geregeld dus als het goed is kunnen jullie nu een hoop foto's plaatsen. Hopelijk hebben jullie er nog wat aan en is het niet te laat.
    lfs, Jonneke

Cambodjaseptember09

Nederlandse jongeren gaan een maand lang naar Cambodja om te ervaren hoe het leven daar is. Ze werken mee aan projecten ten behoeve van het welzijn van de mensen in het dorp Anlong Khong. Een initiatief van Stichting En Route in samenwerking met Stichting Actieve Hulp Cambodja, gefinancierd door Xplore.

Actief sinds 30 Aug. 2009